۲۰ هزار مددجو به جمعیت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اضافه شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تکانه‌های شدید معیشتی سال قبل باعث شد که ۲۰ هزار خانوار جدید به جمعیت مددجویی استان اضافه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد کلامی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مددجویان نیازهای جدیدی را به امداد وارد می‌کنند که مسکن یکی از این نیازهاست و باید بر اساس تعهدات، تأمین شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که اولویت کمیته امداد، مسکن دار کردن ایتام زیرپوشش این نهاد است افزود: سال گذشته در شرایط بد معیشتی و نوسانات شدید اقتصادی ۸۴۱ واحد مسکن به مددجویان تحویل دادیم.

وی اضافه کرد: از سال ۹۶ قرار بود در طول ۵ سال همه مددجویان بدون مسکن استان که حدود ۳ هزار خانوار را شامل می شوند صاحب مسکن شوند که در سال ۹۶ حدود ۷۵۰ واحد مسکن، در سال قبل ۸۴۱ واحد مسکن ساخته شده است و سال ۹۸ نیز یک هزار واحد مسکن ساخته می‌شود.

کلامی ادامه داد: در سه ماهه نخست سالجاری ۳۸ واحد مسکن شهری و ۶۵ واحد مسکن روستایی برای مددجویان احداث یا خریداری شده است و بطور متوسط روزانه یک واحد مسکن برای مددجویان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶۲ واحد مسکن مددجویی نیز در سه ماهه سال ۹۸ تعمیر شده که بطور متوسط روزانه ۲ واحد مسکن را شامل می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند از طریق شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۴۱*۳# بصورت آسان و مطمئن در تامین مسکن مددجویان مشارکت داشته باشند.

کد خبر 812298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha