مردم حق بزرگی بر مسؤولان دارند

آل‌هاشم گفت: تنها اعمال نیک است که در آخرت و بعد از مرگ به دادمان خواهد رسید به خصوص مسؤولانی که حق مردم برگردنشان است باید بیشتر به این موضوع توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۵ مرداد) در جلسه اخلاق مدیران دولتی استان، اظهار داشت:  باید همواره خودمان ناظر اعمال خود باشیم چرا که هر آن ، انسان ممکن است ترک این دنیای فانی بکند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: دنیا محل گذر است؛ از این رو باید همواره آماده رفتن از این گذرگاه باشیم تا خدای ناکرده دست خالی از دنیا نرویم.

وی ترس از خدا و در نظر گرفتن نظارت بر اعمال را توسط خداوند متعال در همه امور باعث دوری از گناه و غفلت انسان دانست و افزود: در کارهایمان و رفتارمان هرگز فکر نکنیم که هیچ کس کنار ما نیست، یا مدیر و مسئولی نیست که ناظر بر اعمالمان نباشد، چراکه در غیاب افراد خداوند حکیم و قادر همواره بر اعمال ما نظارت دارد و روزی پاسخگوی این اعمال خواهیم بود.

امام جمعه تبریز گفت: برخی افراد حتی بعد از مرگ هم فکر می‌کنند اگر در بهترین مکان و یا با بیشترین تجملات دفن شوند فرقی به حال آنان خواهد داشت، اما غافلند از اینکه تنها اعمال نیک است که در آخرت و بعد از مرگ به دادشان خواهد رسید به خصوص مسؤولان و مدیرانی که حق مردم برگردنشان است باید بیشتر به این موضوع توجه کنند.

وی در پایان با تاکید بر توجه مدیران بر موضوع کلیدی اسلام یعنی حجاب و عفاف گفت: در شورای فرهنگ و عمومی کشور ۲۶ نهاد درگیر این موضوع هستند؛ اما هنوز آنطور که باید برای موضوع حجاب و عفاف توجه نشده اسنت و برنامه ای تدوین نشده است پس لازم است مدیران توجه ویژه به این امر داشته باشند.

کد خبر 814687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha