استقبال پژوهشگران از همایش ملی « شهر پایدار و گام دوم انقلاب»

دبیر علمی نخستین همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» گفت: ۴۰۰ عنوان مقاله علمی و کاربردی از سوی پژوهشگران سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، «میکائیل جمال پور» امروز(۶ مرداد) در جمع خبرنگاران با بیان این‌که بیشتر مقالات ارسال شده به این همایش از محققان و اساتید دانشگاهی و حوزوی آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: اساتید دانشگاهی و محققانی از شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد، اصفهان، تهران، شیراز، زنجان، خوزستان و کردستان نیز به دبیرخانه این همایش مقاله ارسال کرده اند.

دبیر علمی نخستین همایش «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» ادامه داد: از میان مقالات ارسال شده ۵۰ مقاله که دارای راهکارهای علمی و کاربردی در مسائل مدیریت شهری و گام دوم انقلاب است انتخاب شده و در ۲ مجلد به چاپ می رسد تا در اختیار شهرداران و اعضای شورای اسلامی کلانشهرها قرار گیرد و در مدیریت شهری از آن ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه این همایش ۹ مرداد در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود، گفت: از بین این مقالات نیز ۱۲ مقاله برگزیده در روز همایش و در پنل های تخصصی ارایه می شود.

جمال پور، ادامه داد: به نویسندگان ۵۰ مقاله پذیرش شده، گواهی پذیرش در همایش ملی داده می شود و مقالات برگزیده علاوه بر چاپ در مجلات رسمی علمی و پژوهشی در سایت مرکز جهانی جهان اسلام نیز نمایه می شود.

وی با اشاره به اینکه از بین ۱۲ مقاله به مقالات منتخب جوایزی اهدا می شود، یادآوری کرد: تلاش می شود پیشنهادات ارایه شده در قالب این مقالات از سوی شهرداران کلانشهرها به مرحله اجرا و عمل درآید.

کد خبر 815236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha