طرح مجلس می خواهد به کار رانت خواران مزارع بیت کوین شکل قانونی دهد

حسن نژاد با اشاره به طرح مجلس در مورد استفاده از پیام رسان های مالی در تجارت خارجی گفت: این طرح می خواهد به کسانی که با مزارع بیت کوین رانت خوار شده و پول بیت المال را بالا کشیده اند، شکل قانونی بدهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «محمد حسن نژاد»در هنگام بررسی کلیات طرح راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دوجانبه و چندجانبه در تجارت خارجی در جلسه علنی امروز سه شنبه 8 مرداد گفت: گول ظاهر این طرح را نخورید. در ظاهر هدف این طرح دور زدن تحریم هاست که دلار و یورو را بی اثر کند اما این اتفاق نمی افتد و اتفاقا تحریم ها بدتر هم می شود.

 

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در ماده پنج این طرح می خواهیم به کسانی که با مزارع بیت کوین رانت خوار شده و پول بیت المال را بالا کشیده اند، شکل قانونی بدهیم. پشتوانه بیت کوین بانک مرکزی نیست. کسانی از برق کشاورزی استفاده کرده و ماینر وصل کرده و با برق یارانه و پول بیت المال سیستم ماینر را راه اندازی کردند تا چینی ها از برق ارزان استفاده کنند با این کار 100 نفر سوء استفاده گر ثروتمند شدند و این عین همان دلار 4200 تومانی است که برای واردات داده شده است که جنسی به کشور وارد شود اما این اتفاق نیز عملا نمی افتد.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پشت پرده این طرح کاملا مشخص است، گفت: این طرح می خواهد به بیت کوین مجوز دهد تا کسانی که خون ملت را مکیده و امروز می ترسند که بیت کوین را نقد کنند با دست ما اقدامات شان قانونی شده و حرام خود را حلال کنند./

کد خبر 815882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha