شورای مشورتی منطقه ۵ کانون های مساجد کشور تشکیل جلسه داد

نشست هم‌اندیشی شورای مشورتی منطقه ۵ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسین براتی»، مدیرکل هماهنگی استان‌ها و امور حقوقی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز(8 تیر) در نشست هم‌اندیشی شورای مشورتی منطقه 5 کشور که خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمع‌بندی پیشنهادات مناطق کشور راه‌اندازی شده و به دنبال بهره‌مندی حداکثری از نکته نظرات مدیران ستادهای استانی هستیم.

وی با اشاره به این‌که نشاط و پویایی موجود در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی مثال‌زدنی است، خاطرنشان کرد: تعامل قابل توجه و ارزشمندی میان ستاد استانی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی مشاهده می شود.

بنابر این گزارش، در جریان این نشست مدیران ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردیبل و زنجان در سخنانی جداگانه به ارایه نکته نظرات و پیشنهادات کارشناسانه در حوزه تعامل حداکثری میان ستاد عالی و ستادهای استانی پرداختند.

ضرورت ساماندهی تابلوهای کانون های مساجد استان با اولویت کانون های فاقد تابلو و جدید التأسیس، تخصیص اعتبارات استانی در جهت مساعدت بیشتر کانون های فعال، تأمین نیروی انسانی مطابق چارت ابلاغی، استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان در انعکاس رویداد اربعین، بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگی و تبلیغی کانون‌ها در مراسم اربعین و ارایه خدمات تبلیغی و مشاوره‌ای به زائران اربعین از جمله بحث‌های طرح شده در این نشست بود.

برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه موبایلی اربعین، تسهیل عضوگیری در پورتال بچه‌های مسجد، سازگاری پورتال با سیستم عامل اندروید، تأکید بر ثبت دقیق و حداکثری فعالیت ها در سامانه فهما، طرح پیشنهادات کانون های منطقه شمال‌غرب، رایزنی در راستای سفر قریب الوقوع رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد به تبریز از دیگر مباحث طرح شده در این نشست یک روزه بود.

 

 

کد خبر 816218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha