شهیدان رجایی و بهشتی نیازی به قرائت فاتحه ما ندارد

حجت الاسلام برگی گفت: شهیدان رجایی و بهشتی نیازی به فاتحه ما ندارد بلکه روح آنها با شادی و رضایت مردم خشنود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت‌الاسلام «رسول برگی» امروز(۱۱ مرداد) در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: صندوق پیشنهادات و انتقادات در مصلای امام خمینی(ره) از سوی شورای هماهنگی راه اندازی شده تا تمامی برنامه ها با مشارکت فکری مردم همراه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: شرکت‌کنندگان در راهپیمایی‌ها همین مردم نمازگزار هستند از این‌رو می‌خواهیم تا هیات امنای محلات را تشکیل داده و مشکلات در مورد برگزاری راهپیمایی‌ها را احصا کرده و برای راهپیمایی بعدی آن را حل کنیم.

وی با تأکید بر ایم‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید هر روز در خدمت مردم باشد و به مناسبت اکتفا نکند، خاطرنشان کرد: برگزاری مناسبت‌ها با کمی تغییرات و همراه با جذبه خواهد بود، تصریح کرد: برای شهید بهشتی مراسم برگزار می‌کنیم ولی جایگاهی برای زنان و حضور آنها در مراسم توجه نمی‌کنیم.

برگی ایجاد میزهای خدمت توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفته دولت را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهید رجایی و بهشتی نیازی به فاتحه ما ندارد بلکه روح آنها با شادی و رضایت مردم خشنود خواهد بود.

وی از راه‌اندازی هیات‌های اندیشه‌ورزی میان اقشار مختلف خبر داد و گفت: هدف این است که گروهی فکر کرده و گروهی عمل کنیم نه اینکه فقط یک نفر تصمیم بگیرد و همان کار اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شورا یک نهاد مجزا از سازمان تبلیغات اسلامی و کاملاً انقلابی است، اظهار داشت: اوایل انقلاب که تمام گروه‌ها برای تلاش جهت انقلاب می‌‌کردند به علت نبود وحدت رویه با مشکل روبرو می‌شد که با دستور امام راحل(ره) به افراد انقلابیون یک شورایی به نام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل دادند.

وی به دو اقدام بزرگ آذربایجانی‌ها در ۲۰ تیر سال ۷۸ و ۸ دی ۸۸ اشاره کرد و گفت: بعد از ۲۹ بهمن تبریز شاید ۸ دی تبریز به یادماندنی در تاریخ باشد.

برگی گفت: معتقدم که مدیریت نهادهای انقلابی باید به صورت جهادی باشد. امروز برای گرامیداشت تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرم‌های اهدای عضو و اهدای خون، پُر خواهیم کرد.

 

کد خبر 817015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha