مسابقه فروغ ولایت در مساجد شهر کوهسار و روستاهای بخش چندار

حجت الاسلام محمدی از برپایی مسابقه فروغ ولایت در مساچد شهر کوهسار و روستاهای بخش چندار خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با هدف تبیین مسأله ولایت و ولایت پذیری برگزار می شود.

« حجت الاسلام مجتبی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های مناسبتی عید غدیر، گفت: بنیاد غدیرشناسی شهر کوهسار در قالب برپایی یک مسابقه با محوریت تبیین مسأله ولایت دهه امامت را گرامی می دارد. 

 

امام جمعه شهر کوهسار و بخش چندار هدف از برپایی این دوره از مسابقات کتابخوانی را اشاعه فرهنگ علوی خواند و افزود: برای غدیر و تبیین اهمیت این روز به عنوان عید اکبر، برنامه های شاخص فرهنگی باید صورت گیرد تا توجهات را نسبت به اهمیت این روز بیش از پیش کند.

 

وی با اشاره به این مطلب که رزق محرم را در غدیر می دهند، توضیح داد: روز امامت و بصیرت، یعنی روز عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدی، عنوان کرد: دفتر مصلی نماز جمعه شهر کوهسار، مساجد این شهر و روستاهای بخش چندار جزوه مسابقه و پاسخنامه را در اختیار علاقمندان قرار می دهد تا در این مسابقه شرکت کنند.

 

کد خبر 821077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha