دوره معرفتی ولایت در اردکان برگزار می‌شود

دوره «ولی کیست و ولایت چیست؟» به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه امامت و ولایت در جهت افزایش بیش از پیش سطح بصیرت جمعی از فعالین فرهنگی، دوره معرفتی «ولی کیست و ولایت چیست؟» به همت واحد آموزش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره فشرده یک‌روزه با مفهوم و معنای اصل ولایت در منظومه فکری و اندیشه ناب استاد شهید دکتر مرتضی مطهری (رحمه‌الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود در پایان دوره به پاسخ سؤالات مختلف خود در این حوزه ازجمله معنای ولایت، انواع ولایت، کاربرد ولایت‌پذیری در سطح جامعه، جایگاه ولایت در مبحث عید سعید غدیر خم و... می‌رسند.

حجت‌الاسلام حمید کمالی، فرمانده پایگاه شهید دکتر مرتضی مطهری بسیج طلاب شهرستان اردکان و حجت‌الاسلام کمال مروتی، فعال رسانه‌ای و اجتماعی در دوره «ولی کیست و ولایت چیست؟» که جمعه 25 مردادماه سال جاری در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه برادران حضرت امام صادق (علیه‌السلام) برگزار خواهد شد، به تدریس مباحث می‌پردازند.

لازم به ذکر است که واحد آموزش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از ابتدای سال جاری با همکاری نهادها و سازمان‌هایی از قبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، حوزه علمیه برادران و خواهران، دفتر امام جمعه و گروه رسانه‌ای عمار؛ دوره‌های مختلف و متعدد بصیرتی، معرفتی و آموزشی را برپا کرده است.

کد خبر 821104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha