جشن بزرگ دهه ولایت و عید الله اکبر در قائمشهر برگزار می شود

عظیمی از برگزاری جشن بزرگ دهه ولایت و عید الله اکبر با سخنرانی و برنامه های شاد و متنوع به همراه اجرای مسابقه با اهدای جوائز در قائمشهر خبر داد.

«علی محمد عظیمی»، امروز (چهارشنبه 23 مردادماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان قائمشهر با اهدف بزرگداشت دهه ولایت و عید مبارک غدیر، برنامه های مفصلی را برنامه ریزی کرده است که موسسه فرهنگی هنری رهپویان حق به عنوان مجری این برنامه ها، معرفی شد.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری رهپویان حق قائمشهر با اشاره به برگزاری جشن بزرگ دهه ولایت و عید الله اکبر با سخنرانی و برنامه های شاد و متنوع در این شهر، اظهار کرد: سخنران روز اول محسن محسنی، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و بخشعلی قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر نهج البلاغه هستند.

 

عظیمی بیان کرد: این مراسم با برنامه های شاد و متنوع نظیر سرود، کارهای نمایشی، مدیحه سرایی، امیری خوانی، سخنرانی و ... از ساعت 20-18 امروز (چهارشنبه 23 مرداد ماه) به مدت چهار روز تا شنبه (۲۶ مردادماه) در خیابان آیت الله صالحی مازندرانی (تهران)، جنب باشگاه تختی، کانون 9 دی برادران، اجرا می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه 20 حکمت نهج البلاغه برای جوانان 18-8 سال، ابراز کرد: به 110 نفر از جوانانی که موفق به حفظ 10 حکمت شوند به آنها در یک شنبه (27 مردادماه)، هدایایی تعلق می گیرد. 

 

عظیمی گفت: همچنین مسابقه دیگری از کتاب چهل مروارید از اقیانوس غدیر نیز تدارک دیده شده است که علاقه مندان جهت دریافت کتاب می توانند به دفتر موسسه فرهنگی هنری رهپویان حق قائمشهر واقع در خیابان کارگر (ساری)، مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: جوائز برندگان در (یک شنبه ۲۷ مردادماه) در موسسه، اهدا می شود.

کد خبر 820847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha