ایجاد شور و نشاط در همدان همزمان با دهه ولایت

کاوسی امید دهه ولایت را دهه سعادتمندی خواند و گفت: بستر این دهه مبارک از قربانی کردن نفسانیت آغاز می‌شود و تمرینی است که مراتب اطاعت کردن از خداوند را به ما آموزش می‌دهد.

«اکبر کاوسی امید» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: عید غدیر مهم‌ترین روز تاریخ است؛ زیرا انسانها را از طریق ولایت و امامت به بالاترین درجات سعادت خواهد رساند.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان از برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر همدان خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر توزیع نذورات، فعالیت های فرهنگی نظیر مسابقه با موضوع غدیر خم و پاسخگویی به شبهات دینی شهروندان توسط کارشناسان مذهبی اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: شهرداری همدان با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی مناسب و چندجانبه همگام با ایجاد شور و نشاط در شهر اجرا می کند که البته برنامه‌های خوبی برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت:  شورای شهر همدان با تأیید کمک هزینه 20 میلیون تومانی به‌منظور اجرای یک برنامه هم‌افزایی بین تمامی دستگاه‌های فرهنگی در قالب مصوبه صحن شورا در این برنامه‌های فرهنگی مشارکت دارد و امیدواریم همگان بهره لازم را ببرند.

 

کاوسی‌امید در ادامه در مورد پرداخت عوارض دستگاههای در همدان جهت توسعه و آبادانی استان اشاره کرد و  گفت: باید تمام تمرکزمان را برای طراحی سیستم مناسب دریافت عوارض درنظر بگیریم تا بتوانیم به موقع از ظرفیت آن برای آبادانی و توسعه شهر بهره‌مند شویم.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان افزود: با توجه به اینکه اقشار مختلفی همانند اصناف در سطح جامعه تعریف شده است؛ می‌توان با طراحی سیستم مناسب، به مانند تفاهم نامه فی ما بین شهرداری و اصناف و اقشار در راستای دریافت عوارض کسب‌وپیشه، وارد تعامل همراه با تخفیفات ویژه و تعاون شویم.

کد خبر 821068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha