نظام جمهوری اسلامی با خون ۲۲۵ هزار شهید بدست ما رسیده است

حجت الاسلام یزدی گفت: نظام جمهوری اسلامی با خون ۲۲۵ هزار شهید بدست ما رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «عبدالمجید یزدی» در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم که امروز (یکشنبه 27 مرداد) در مرکز آموزش قوه قضاییه برگزار شد، از اقدامات صورت گرفته به وسیله رئیس سابق دادگستری تقدیر کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین خلیلی هماهنگی مناسبی میان مدیران استان و قوه قضاییه ایجاد کرد.


معاون فرهنگی دادگستری قم افزود: حجت الاسلام والمسلمین مظفری سال ها در محضر امام رضا(ع) مدیریت خوبی داشتن و هم اکنون در جوار خواهر این امام همام به خدمتگزاری خواهد پرداخت.


وی تصریح کرد: امام علی(ع) در نامه 45 نهج البلاغه به تشریح ویژگی های علی یاوران پرداخت که عفت، محکم کاری، کار متقن و سخت کوشی هستند. هر کسی که مسئولیت می پذیرد باید به این ویژگی ها تمسک جوید.


یزدی با اشاره به اینکه برخی افراد از پذیرش مدیریت سرباز می زنند، اظهار داشت: برخی پست و مدیریت را با هدف دور شدن از وسوسه های شیطانی نمی پذیرند امام امام علی(ع) می فرماید که از پذیرش مسئولیت سرباز نزنید زیرا شیطان در هر دو مورد به وسوسه انسان می پردازد.


وی فرازهای از وصیت نامه شهید نادری را قرائت کرد و ادامه داد: این شهید از ما می خواهد به خواندن فاتحه بر قبر شهدا و حتی اشک ریختن بسنده نکنیم بلکه موظف هستیم مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم.


معاون فرهنگی دادگستری قم تأکید کرد که شهدا نظاره گر عملکرد ما هستند و نباید کاری کنیم که در روز قیامت شرمنده خون آنها باشیم.


وی با اشاره به اینکه نظام با خون 225 هزار شهید بدست ما رسیده است، گفت: شهدا نظاره می کنند که چگونه این گنج عظیم را به دست امام زمان(عج) خواهیم رساند. مدیران باید حتی نسبت به یک دیوار کج در کشور مسئولیت پذیر باشند.

کد خبر 822415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha