دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در تبریز افتتاح شد

همزمان با عید سعید غدیر؛ دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۲۹ مرداد) در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر اظهار داشت: فلسفه واقعه غدیر خم بر کسی پوشیده نیست و حقیقتی غیر قابل انکار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تبریک عید غدیر تنها جایگاه مسلمانان و شریعت اسلام است، گفت: چهار واقعه تاریخی در دنیای اسلام نباید به فراموشی سپرده شود که یکی از این رویدادهای مهم موضوع غدیر است.

وی افزود: بعثت حضرت رسول و هدف رسالت آن پیامبر الهی، قیام عاشورا و فلسفه این حرکت عظیم امام حسین(ع) و همچنین موضوع مهدویت از دیگر مسائل مهم دنیای اسلام است که نباید اجازه داد فراموش شوند، باید ابعاد مختلف این وقایع تاریخی تبیین شوند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم های عزاداری به شهدای کربلا در ایام محرم گفت: با همت بلند هیأت های حسینی عید بزرگ غدیرخم با عظمت و جلوه خاصی جشن گرفته میشود و بعداز آن هم مدال نوکوی سید و سالار شهیدان را به سینه خود نصب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اثر ارزشمند آیت الله آل هاشم با بیان این‌که مشکل کاغذ انتشار کتاب را با مشکل مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: علی رغم تاکید رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکل کاغذ و دستور صریح به وزیر صمت؛ ولی متاسفانه هیچ اقدام علمی موثر از طرف مسئولان صورت نگرفته است.

گفتنی است، در پاایان این مراسم از کتاب آثار الشعیه اثر ارزشمند آیت الله سید محمدتقی آل هاشم رونمایی شد.

کد خبر 822965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha