نهمین جشنواره سراسری مالک‌اشتر در تبریز برگزار شد

نهمین جشنواره سراسری مالک‌اشتر با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات سپاه عاشورای آذربایججان‌شرقی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرّم» امروز(۲۸ مرداد) در نهمین جشنواره سراسری مالک‌اشتر که در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم پاسدار حریم امامت، ولایت و انقلاب اسلامی باشیم راهی جز تبعیت از رهبری نظام نداریم.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: جشنواره مالک‌اشتر به صورت ناحیه‌ای سپاه، استانی سپاه، کشوری سپاه، نیروهای مسلح و در رده رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود. اعتقاد داریم در مدیریت ما باید یک تغییر مبنایی انجام گیرد.

خرّم متذکر شد: مجموعه فاقد اطلاع منجر به تصمیم نادرست می‌شود و حساسیت ما نیز به این خاطر است، چراکه اشراف یک موضوع فصلی نبوده و موضوع جاری و علی‌الدوام است.

وی با اشاره به اینکه اشراف یک خوداظهاری است ولی در کنار آن ابزاری وجود دارد که وضع ما را نشان می‌دهد، گفت: جان کلام این است که موضوع اشراف را به عنوان هدف رسیدن به اهداف متعالی خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: ما موظف بوده و تکلیف داریم تا چند موضوع را در روند اشراف همواره در مجموع خود جاری کنیم زیرا فرمانده و مدیر به تنهایی نمی‌تواند مسوولیت موظف خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر سازمانی موفق باشد مطمئنا از ریز و درشت مجموعه آن سازمان همکاری، تعامل، اخلاص و ایمان داشته‌اند که اگر این همگرایی و همفکری نباشد یک فرمانده و مدیر قادر به انجام وظیفه نیست.

همچنین «علی دیباذر» دبیر نهمین جشنواره سراسری مالک‌اشتر اظهار داشت: در دبیرخانه اشراف سپاه عاشورا اقدامات زیادی انجام گرفته است، که به مرور اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۵۶ مدیران موفق تقدیر به عمل خواهد آمد، یادآور شد: ۲۶ جشنواره عاشورا برگزار شده است که ۲۶ مورد آن استانی است.

دیباذر خاطرنشان کرد: معرفی رده‌ها و سازمان‌های موفق‌تر، ستاد سپاه عاشورا، رده‌های عمده سپاه عاشورا و اقشار و نواحی بسیج عاشورا از اهداف این جشنواره بوده است.

کد خبر 822766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha