برگزاری دومین دوره مسابقات المپیاد کشوری استعدادیابی هندبال دختران در یزد

دومین دوره مسابقات المپیاد کشوری استعدادیابی هندبال دختران از امروز تا پنجم مردادماه جاری در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « شکوهی » در نشست خبری دومین دوره مسابقات المپیاد کشوری استعدادیابی هندبال دختران در یزد گفت: این دوره از مسابقات با حضور 31 تیم از استان کشور از امروز آغاز شده و تا پنجم شهریورماه ادامه دارد.

نایب رئیس هیات هندبال استان یزد افزود: این دوره از مسابقات با حضور 600 نفر از دختران در سطح کشور برگزار می شود که در قالب 4 تیم به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 4 ناظر و سرپرست از سوی فدراسیون و 9 نفر کوبل داوری داریم که 2 نفر از آنها داوران یزدی هستند.

شکوهی با اشاره به برگزاری دومین دوره از مسابقات هندبال دختران به میزبانی یزد تصریح کرد: سال گذشته مقام هفتم را کسب کردیم و 4 دختر از تیم استان یزد به اردوی تیم ملی دعوت شدند که امیدواریم امسال نیز این انتخاب را داشته باشیم.

وی گفت: در سال های اخیر شهرستان ها استان خوب در بحث هندبال بانوان شرکت می کنند و اکنون نیز هر شهرستان بین 4 تا 5 تیم در سطح استان حضور پیدا می کنند.

شکوهی ادامه داد: ما در تمامی رده های سنی تیم داریم و در مسابقات مختلف نیز حضور پیدا کرده ایم اما با توجه به این که در این بخش نوپا هستیم هنوز نتوانسته ایم کسب مقام داشته باشیم.

نایب رئیس هیات هندبال استان یزد بیان کرد: با توجه به بخش نامه فدراسیون برای تشکیل تیم ها برای مسابقات در 6 مرحله برگزار کردیم که اکنون نیز این تیم برگزیده استانی است که در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

 شکوهی خاطرنشان کرد: ما تنها سنگ آهن بافق را در بحث حمایت بانوان داریم اما با توجه به پتانسیل بازیکنان و مربیان امیدواریم این حمایت ها بیشتر شود.

کد خبر 823418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha