فیلم «۲۳ نفر» برگزیده هیأت داوران شد

سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان با انتخاب فیلم «۲۳ نفر» به عنوان بهترین اثر به کار خود پایان داد.

​به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان پس از ۵ شب اکران در قم به پایان رسید.


این جشنواره که از روز پنجشنبه 31 مرداد با پخش فیلم انیمیشن سینمایی «بنیامین» آغاز شده بود، شب گذشته (دوشنبه 4 شهریور) با فیلم «تورنادو» به کارگردانی سید جواد هاشمی به کار خود پایان داد.


در این جشنواره بین المللی که در سینما کانون قم برگزار شد، 10 فیلم «داستان‌های باغ جادویی»، «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب»، «جوانمردان»، «23نفر»، «اینجا خانه من است»، «منطقه پرواز ممنوع»، «غرغرو وارد می‌شود» و «تورنادو» به روی پرده رفت. 


هیأت داوران متشکل از 15 نوجوان پس از اکران همه فیلم ها، فیلم «23نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و «داستان‌های باغ جادویی» به کارگردانی آنتون کرینگز را به عنوان دو اثر برگزیده خود معرفی کرد.


فیلم «23 نفر» در سومین شب جشنواره با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم و خانواده های عضو کانون های مساجد استان اکران شد.


در بخشی از بیانیه پایان این هیأت آمده است: هیئت داوران جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم بسیار کوشیدند تا در میان آثار نمایش داده شده، آثاری با ساختار نوآورانه و روایتی روان و محکم بیابند، دریغا که سطح کلی آثار نسبت به ادوار گذشته سیر نزولی داشته و شایسته مخاطبان کودک و نوجوان ایران نبود.


هیأت داوران، فیلم «23 نفر» را به دلیل توجه به شکوه، اراده، ایمان، باور و یقین نوجوانان سرزمین مادری و ترسیم ایستادگی قهرمانانه در برابر دشمن و فیلم انیمیشن «داستان های باغ جادویی» را به دلیل استفاده دقيق از نقش خیال، پرداخت جذاب و مهیج شایسته تقدیر معرفی کرد.

کد خبر 825812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha