قدرشناس سرمایه‌های معنوی خود باشیم

حجت الاسلام شعبانی گفت: باید در برابر مشکلات موجود؛ روحیه خود را حفظ کرده و با تکیه بر سرمایه های معنوی و معرفتی کار را پیش بریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» عصر امروز(۱۴ شهریور) در جمع عزاداران حسینی تبریز، با تشریح روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده است، اظهار داشت: روح حاکم در بیانیه گام دوم امید، خودکفایی و مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: تنها راه پیروزی، مقاومت است؛ اگر طی چند سال گذشته عملکرد دستگاه‌های فرهنگی را جمع بندی کنیم؛ شاید به اندازه موجی که در اثر شهادت محسن حججی و روز تشییع جنازه‌اش در کشور به راه افتاد، نباشد.

وی با بیان این‌که باید قدرشناس سرمایه‌های معنوی خود باشیم، گفت: همه افرادی که خط ولایت فقیه را پیگیری می‌کنند؛ باید در زمینه ترویج مباحث مهم بیانیه گام دوم و تطبیق آن با شرایط کنونی جامعه همت کنند،

شعبانی خاطرنشان کرد: همان طور که در جنگ احزاب تمام گروه‌ها دست به دست هم داده بودند که اسلام را ریشه کن کنند؛ امروز نیز وضعیت انقلاب اسلامی، وضعیت جنگ احزاب را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: ما هم اعتقاد داریم که مشکلات بسیار است؛ اما آیا در مقابل مشکلات هیچ نقطه امیدی و سرمایه قابل اتکایی وجود ندارد؟ مهم این است که افراد روحیه خود را حفظ کرده و با تکیه بر سرمایه های معنوی و معرفتی کار را به پیش ببرند.

کد خبر 829066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha