دشمنان درصدد نشان دادن چهره‌ای موجه از رژیم طاغوت هستند

حجت الاسلام واعظی گفت: دشمنان نظام امروز با بهره گیری از تبلیغات مسموم و گسترده خود درصدد نشان دادن چهره‌ای موجه از رژیم طاغوت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «عبدالحمید واعظی» امروز(۱۶ شهریور) در جمع عزاداران حسینی هلال احمر استان؛ به تبیین و تشریح فلسفه قیام عاشورا پرداخت و اظهار داشت: امام حسین(ع) در جریان حرکت از مدینه به سمت کربلا در منازل متعدد و طی سخنرانی‌ها و نامه های مختلف اهداف قیام علیه حکومت جور و ظلم یزید را تشریح کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی با تاکید بر مراقبت انسان از اعمال و رفتار خود ادامه داد: انسان از کید و مکر شیطان در امان نیست و شیطان با راه‌های  مختلف درصدد اغوا و گمراهی انسان است.

وی افزود: شیطان در محیط کاری به سراغ انسان می آید و برای انجام خطا وسوسه می کند، وقتی کارمندی با تبعیت از نفس دچار خطا می شود؛ شیطان او را وادار می کند به جای اذعان به اشتباه و قبول آن، در مقام توجیه بر آید؛ در حقیقت اذعان به اشتباه شجاعت می خواهد و البت توجیه اشتباه به مراتب اشتباهی بزرگتر است.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم قدرشناسی از نظام اسلامی و نعمت ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: دشمنان نظام امروز با بهره گیری از تبلیغات مسموم و گسترده خود درصدد نشان دادن چهره‌ای موجه از رژیم طاغوت هستند، کسانی که خیانت‌ها و جنایت‌های آن رژیم در تمامی ابعاد را دیده‌اند، می دااند که چنین تبلیغاتی پوچ و کذایی است.

وی در پایان به آفت تملق و چاپلوسی اشاره کرد و گفت: تملق و چاپلوسی تنها ابزار آدم‌های بی هنر و بی خاصیت است، امام خمینی(ره) از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی با این پدیده شوم مخالفت و همواره از تعریف دیگران دوری می کرد.

کد خبر 829742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha