نیروهای مسلح در دفاع از کشور تعارف ندارند

سردار خرم گفت: نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور ذره‌ای انفعال و تعارف ندارند، چنانکه پاسخ قاطع به شیطنت‌ دشمنان نشان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرّم» امروز(۳۱ شهریور) در جمع نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برکات دوران هشت سال دفاع مقدس، خودکفایی در عرصه های نظامی و دفاعی بوده است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: نیروهای مسلح امروز به مرحله ای از افتدار رسیده اند که در تامین امنیت کشور ذره‌ای انفعال و تعارف ندارند، چنانکه در گذشته نیز پاسخ قاطع به شیطنت‌های دشمنان نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز ۳۹ سال از آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران می‌گذرد و به پاس پیروزی جبهه مقاومت بر مستکبران، این روز قدرشناس خانواده ای معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان جنگ تحمیلی هستیم.

سردار خرم هفته دفاع مقدس را یادآور سال‌های حماسه، بصیرت و ولایتمداری مردم دانست و  گفت: استکبار جهانی با آغاز جنگ هشت ساله به دست صدام براندازی انقلاب اسلامی ایران را پیگیری می کرد.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: علیرغم تمام تلاش مستکبران؛ امروز به برکت انقلاب اسلامی، جبهه‌ای متشکل از کشورهای مختلف علیه غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد شده که هدف نهایی‌اش آزادی فلسطین است.

وی نسبت به هرگونه تجاوز نظامی و احتمالی دشمنان به خاک ایران اسلامی هشدار داد و تأکید کرد: ایران اسلامی شروع کننده هیچ جنگی نیست، اما برای دفاع از حریم و ملت خود، از راهبرد دفاعی تغییر وضعیت می‌دهد و موضعی تهاجمی خواهد داشت.

کد خبر 834869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha