جعل یا سانسور بخشی از تاریخ انقلاب تبریز آفت است

سردار عابدین خرم با بیان این‌که جعل یا سانسور بخشی از تاریخ انقلاب تبریز آفت است، گفت: تاریخ شهر تبریز یک میراث گرانبهاست که باید از آن محافظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرم» امروز(هفتم مهر) در جمع اعضای شورای شهر تبریز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس؛ هفته اقتدار نظام است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ما توانستیم جلوی تمام قلدران جهان بایستیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: آنچه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است در واقع دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی با قرائت بخش‌هایی از این بیانیه مهم ادامه داد: اوج اخلاق مداری، معنویت، ایستادگی در برابر قلدران، مشارکت اجتماعی، ارتقا بینش سیاسی، دین باوری در دوران دفاع مقدس ایجاد شد.

سردار خرم در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی وضعیت شهر تبریز پرداخت و اظهار داشت: تبریز از گذشته تا به حال شهری از جنس فرهنگ و ادب بوده و هست.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید داشته فرهنگی آذربایجان و تبریز از سوی هنرمندانی که تاریخ، انقلاب و فرهنگ اسلامی باور دارند؛ در سطوح مختلف جامعه نمود پیدا کند. حاج بهزاد پروین قدس یکی از هنرمندانی است که می تواند در این موضوع کمک کند.

سردار خرم افزود: این اقدام می تواند به احیای هویت بخشی محلات تبریز، افزایش دلبستگی به تاریخ انقلابی تبریز منجر شود.

وی با بیان اینکه در شهر آسیب هایی نیز وجود دارد، گفت: جعل یا سانسور بخشی از تاریخ انقلابی تبریز یک آفت بزرگ است، تاریخ شهر تبریز یک میراث گرانبهاست که باید از آن محافظت کنیم.

سردار خرم با بیان این‌که سپاه و قرارگاه خاتم همراه شهرداری ها برای توسعه شهری است، گفت: تفاوت قرارگاه با دیگر پیمانکاران در روحیه کار جهادی است. این روحیه اگر در تمام مسؤولان باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 837470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha