ارتباط بدنه مدیریتی استان با رسانه ها ضعیف است

قمی با اشاره به اهمیت توجه به رسانه ها در جامعه گفت: ارتباط بدنه مدیریتی استان با رسانه ها ضعیف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « قمی» در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان یزد گفت: متاسفانه امروز ارتباط بدنه مدیریتی استان با رسانه ها ضعیف است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: علی رغم اختلاف سلایق و دیدگاه ها و همچنین نوع دیدگاه ها ما یکسری مسائل مشترک داریم که دفاع از آن ها بر ما واجب است اما به دلیل برخی از اختلافات این دیدگاه ها نیز به حاشیه رفته است.

وی گفت: گلوگاه بسیاری از مشکلات امروز ما عدم وجود شفافیت لازم است که این شفافیت یک شبه بوجود نمی آید بلکه باید به صورت دوسویه بین مطبوعات و بدنه تصمیم ساز و اجرایی این ارتباط بوجود بیاید.

قمی گفت: واقعیت این است که یک مکانیسم و روشی لازم داریم که همه را پوشش دهیم چون ازنظر رسانه در یزد قوی هستیم؛ صادقانه از همه راهکار می‌خواهیم که هیچ شبهه و نگرانی به وجود نیاید تا هم از رسانه مداح و هم از رسانه منتقد به‌طور یکسان حمایت شود و اگر بدون چشم‌داشت از سوی ما اتفاق بیفتد کمک به مسائل فرهنگی خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از پیشنهاد تشکیل کارگروه مشاوران رسانه‌ای استقبال کرد و گفت: بحث بدنه اجرا در شهرداری یک موضوع مهم شهری است و نه‌تنها در حوزه رسانه‌ای بلکه در همه حوزه‌ها آن طرح ایدآل قابل‌اجراست و اگر با بدنه اجرا همسو نباشد به هیچ کجا نمی‌رسد و ما اکنون با این معضل روبرو هستیم.

وی با اشاره به پیشنهاد خبرنگاران مبنی بر پیوست رسانه‌ای هم گفت: با پیوست فرهنگی و رسانه‌ای هر طرحی موافقم و لازم است و نمونه ناموفق آن خیابان قیام یزد است که علی‌رغم موارد مثبت آن چون فرهنگ‌سازی لازم نشده بود عقب افتاد و الآن هم برای شهر و هم برای کسبه هزینه دارد که درنهایت در آینده باید به سمت پیاده محوری پیش برویم.

 

کد خبر 837803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha