برگزاری جشن عاطفه ها در بیش از ۱۴۰۰ مدرسه استان یزد

علیزاده با اشاره به برگزاری مرحله سوم جشن عاطفه ها در استان یزد گفت: جشن عاطفه ها در بیش از ۱۴۰۰ مدرسه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علیزاده » در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد گفت: جشن عاطفه ها چهارشنبه در مدرسه برازنده مقدم یزد برگزار می شود و در تمامی شهرستان ها نیز یک مدرسه به عنوان افتتاحیه انتخاب شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد خاطرنشان کرد: حدود 30 درصد جمعیت استان زیر 2 میلیون تومان حقوق دارند که از نظر کمیته امداد فقیر هستند و حدود 7 درصد از انها تجت پوشش کمیته امداد هستند و کلا حدود 10 درصد در استان تحت پوشش هستند.

وی ادامه داد: در قضیه لوازم تحریر خیلی خوب ورود کردیم و با همکاری دستگاه های مختلف تا 50 درصد تخفیف در بین نیازمندان تقسیم کردیم.

علیزاده تصریح کرد: 4 هزار و 400 دانش آموز تحت پوشش داریم و تعداد زیادی نیز تحت پوشش نیستند که حمایت ها صورت  گفت.

وی گفت: سال گذشته نزدیک به 30 میلیارد ریال توسط خیرین به جشن عاطفه ها کمک شد و پیش بینی می شود که امسال بیشتر شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد بیان کرد: میانگین کشوری در صدقات و حمایت ها 35 درصد رشد داشتیم که در یزد این میزان به 38 درصد رسیده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: ما سمت الکترونیکی کردن حمایت ها از جمله صدقات در حال حرکت هستیم و ستاره 8877 ستاره مربع یک به عنوان یکی از این اقدامات الکترونیکی است.

وی بیان کرد: تلفن 096887 نیز از راه های دیگر برای حمایت های خیری و پرداخت صدقات است که افراد می توانند در این زمینه کمک کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد خاطرنشان کرد: تعداد مدارس که جشن عاطفه ها دارند تعداد یک هزار  و500 مدرسه است که امیدواریم بتوانیم حمایت های لازم را به دانش آموزان داشته باشیم.

علیزاده ادامه داد: مسکن و اشتغال دو امر مهم در کمیته امداد است که در این راستا ورود جدی داشته ایم.

وی افزود: صندوق امداد ولایت کمیته امداد، پوشش مددجویان و افراد بی بضائت، تبصره 16 دولت، وام ای هم افزایی، اشتغال پایدار از جمله حمایت های ما در زمینه اشتغال بوده است.

کد خبر 838061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha