فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی «تئاتر الف» منتشر شد

دومین دوره جشنواره بین‌المللی «تئاتر الف» از ۹ تا۱۴ آذرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، دومین دوره جشنواره بین‌المللی «تئاتر الف» از ۹ تا۱۴ آذرماه سال جاری به همت مؤسسه بین المللی الف به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، جشنواره در سه بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

روﯾﮑﺮدﻫﺎ و محورهای این دوره با توجه به موضوعیت صلح جهانی؛ حول نقش صلح در زندگی اجتماعی و تصویرسازی آن در آثار نمایشی خلاصه می‌شود.

همچنین در بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای که به صورت رقابتی برگزار می‌شود و در چندین بخش به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا می‌شود و مهلت بارگذاری فیلم‌ اجراها در این بخش تا 15 آبان سال جاری است. آثار برگزیده نیز در 30 آبان اعلام می‌شود.

در بخش نمایشنامه‌نویسی که مختص آثاری با موضوع صلح جهانی است به سه نفر برگزیده جوایز نقدی اهدا می‌شود. مهلت بارگذاری نمایشنامه‌های بخش نمایشنامه‌نویسی نیز تا 10 آبان است.

بخش جنبی این جشنواره شامل برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع صلح جهانی و برگزاری همایش‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی با حضور مدرسان بین‌المللی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در جشنواره علاوه بر تکمیل فرم مخصوص جشنواره، آثار خود را در سایت alefsite.com بارگذاری کنند.

گفتنی است، عموم هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت جشنواره می‌توانند با پست الکتریکی festival@alefsite.com در ارتباط بوده و یا با تلفن 333306000-041 تماس بگیرند.

کد خبر 838149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha