تأکید امام جمعه تبریز بر مقابله با فساد اداری و اقتصادی

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر مقابله با فساد اداری و اقتصادی گفت: با نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه های ذیربط از شکل‌گیری کانون های فساد جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز(نهم مهر) در یادواره شهدای محله طالقانی با بیان این‌که دولتمردان باید التزام عملی به آرمان های انقلاب داشته باشند، اظهار داشت: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی تهیه برنامه های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیگیری اجرای آن است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر مقابله با رانت خواری و فساد اداری و اقتصادی ادامه داد: با نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه های ذیربط از شکل‌گیری کانون های فساد جلوگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که راه حل برون‌رفت از مشکلات را باید در داخل جستجو کرد، گفت: برای رسیدن به جامعه آرمانی از نظر انقلاب باید علاوه بر اتکا به توان داخلی و دانشمندان جوان از اعتماد به بیگانگان اجتناب کنیم.

وی داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را از نیازهای امروز کشور دانست و افزود: کسانی که در مسیر ایجاد تمدن نوین حرکت میکنند باید ضمن پاسداری از آزادی ، استقلال و عزت ملی و ترویج سبک زندگی اسلامی باید پاک دست، ساده زیست و در کنار مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر عدم حاکم شدن نگاه مادی در مسؤولیت ها تصریح کرد: اهتمام به حفظ ارزش های انقلاب، حفظ بیت المال و جلوگیری از هدر رفت آن، عمل به قانون اساسی و وفاداری به تعهدات از ویژگی های دولت تراز انقلاب برای خدمتگزاری و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر پاسداری از خون پاک شهیدان در همه عرصه خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت ها برای کمک به نیروهای جبهه مقاومت بهره بگیریم‌‌.

کد خبر 838559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha