باورهای دینی و فرهنگی عامل ارتقای امنیت جامعه است

سردار عبدی مردم را مولد امنیت در جامعه دانست و گفت: باورهای دینی و فرهنگی مردم استان اجازه مخدوش کردن امنیت را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «حسین عبدی» امروز(نهم مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ترتیب یافت، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت در جامعه وظیفه اصلی پلیس انتظامی استان است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت امنیت در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... خاطرنشان کرد: امنیت یک نعمت بی بدیل است و ما شاهد مهار خیلی از جرائم در جامعه هستیم که به کمک اصحاب رسانه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه وظیفه و اولویت اصلی پلیس است و باید به حقیقت ایمان داشت که مقوله نظم و امنیت؛ مطلوب تمامی انسان ها است تا در نهایت به آرامش برسند.

سردار عبدی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تعامل با مردم و پیشگیری اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: امروز استان ما یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است اما جرائم اجتماعی هنوز وجود دارد به همین دلیل به مشارکت مردم در این زمینه که بسیار تعیین کننده است؛ نیاز داریم.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی با توجه به مقررات و قوانین خود را متعهد می داند که در التزام بخشی و ایجاد آرامش برای افراد جامعه از هیچ کوششی دریغ نکند و خوشبختانه مشارکت مردمی در استان ما در این زمینه بسیار بالاست.

وی مردم را مولد امنیت در جامعه دانست و تصریح کرد: باورهای دینی و فرهنگی مردم استان اجازه مخدوش کردن امنیت را نمی دهد؛ چنانکه امروز در استان معتاد متجاهر دیده نمی شود، هم مردم و هم پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر پیگیر هستند.

سردار عبدی افزود: شعار امسال هفته ناجا (پلیس هوشمند - امین مردم) است و به همین مناسبت برنامه های مختلفی در طول این هفته تدارک دیده شده است.

کد خبر 838568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha