الگوپذیری از سیره شهدا لازمه مقابله با مشکلات است

حاجی بابایی گفت: الگوپذیری از سیره و منش شهدای دوران دفاع مقدس لازمه مقابله با مشکلات و سختی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حمیدرضا حاجی بابایی» عصر امروز(نهم مهر) در یادواره شهدای تربیت معلم استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: هر چه داریم از برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان انقلابی و دوران دفاع مقدس است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر الگوپذیری از سیره و منش شهدای دفاع مقدس در مقابله با مشکلات خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان و خواص مانند شهدا و مردم انقلابی عمل کنند؛ بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ مردم شرافتمند ایران با همه فشار اقتصادی و سختی هرگز در برابر اعتقاد، اتحاد، مکتب حسینی و قرآن خود یک سر سوزنی عقب‌نشینی نکرده اند.

حاجی بابایی با بیان این‌که شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا ما زندگی آبرومندانه داشته باشیم، افزود: انقلاب اسلامی بعد از گذشت 40 سال توانسته در تربیت انسان‌های بزرگ، شرافتمند و خدایی مانند شهید حججی توفیقات ارزشمندی داشته باشد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: اینکه می‌بینیم انقلاب ما امروز با قدرت و پر صلابت در مقابل همه ابرقدرت‌ها ایستاده و همه آنها را مجبور به عقب نشینی کرده است، به برکت همین تربیت شده‌هایی است که پهپاد آمریکا را با تکنولوژی بومی از بالا به پایین می‌آورند.

کد خبر 838640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha