آغاز تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از تبریز

سی‌ و‌ چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان با حضور ۱۴ تیم داخلی و خارجی امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سی‌ و‌ چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان با حضور 14 تیم داخلی و خارجی صبح امروز از ائل گلی تبریز آغاز شد.

بنابر این گزارش، در خط استارت تور 80 دوچرخه‌‌سوار از 10 تیم خارجی و 4 تیم داخلی حضور داشتند که مرحله اول از ائل‌گلی تبریز به سمت منطقه آزاد ارس در طول مسیر مرحله 148 کیلومتری رکاب زدند.

«ایوب بهتاج» در حاشیه آغاز این تور بین المللی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش وزارت ورزش در برگزاری مطلوب سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، اظهار داشت: این تور در پنج مرحله از امروز آغاز و تا ۱۴ مهر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۰ کشور خارجی حضور دارند که شامل روسیه، مالزی(۲ تیم)، بلژیک، قزاقستان، بلاروس، چین، هنگ‌کنگ، آفریقای جنوبی، بحرین و ترکیه هستند که به همراه چهار تیم از جمهوری اسلامی ایران رقابت می کنند.

به گفته وی این دوره از تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان طی ۵ مرحله در مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل به مسافت کلی ۸۷۸.۴ کیلومتر برگزار می‌شود.

کد خبر 839007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha