آمریکا آرزوی به زانو درآوردن ایران را به گور می برد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آمریکا آرزوی به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران با فشارهای سیاسی و اقتصادی و تحریم های ظالمانه و تهمت را به گور خواهد برد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان اراک بابیان این مطلب افزود: اگر سازمان ملل و اوباما و دشمنان انقلاب اسلامی ایران تصور می کنند با افزایش فشارهای سیاسی، اقتصادی، تحریم های ظالمانه و تهمت می توانند جمهوری اسلامی را به زانو در آورند تا ایران از آرمان های امام (ره)، آرمان های علوی و فاطمی، حسینی و شهدا دست بردارند این آرزوی خود را به گور می برند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران سربازان اردوگاه ولایت ففیه هستند، افزود: مردم ایران اسلامی فرزندان محرم و عاشورا و آماده فداکاری، ایثار و شهادت هستند و اگر دشمنان در خیال خام جوسازی و تبلیغات مسموم برای عقب نشینی ایران از اهداف والای خود هستند سخت در اشتباهند زیرا ایران برای شهادت آماده است و تن به ذلت نخواهد داد.


خطیب جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش منصرف شدن ایران از حمایت مردم مظلوم فلسطین را از دیگر خواب های پریشان استکبار دانست و تصریح کرد: مسئله آزادی قدس شریف یکی از آرمان های ایران بوده و هست.

 

آیت الله دری نجف آبادی همچنین به حادثه دلخراش انفجار پادگان خودکفایی سپاه اشاره کرد و گفت: جایگزینی شهدایی مانند سردار حسن تهرانی مقدم بسیار سخت است و مسئولان باید مراقبت و هوشیاری ها را بیشتر کنند و مسائل امنیتی نیز سریعتر دنبال شود زیرا چنین حوادثی سبب خوشحالی افرادی مانند وزیر دفاع اسراییل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه خطبه ها به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و افزود: همه ملت ایران باید جز بسیج مستضعفین و آماده دفاع در برابر توطئه های دشمن باشند و در همه عرصه های علمی و اقتصادی خدمتگذاری کنند.


وی همچنین به فرا رسیدن ماه عزای حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: بوی حسینی و شور محرم باید در همه جای ایران طنین افکن باشد و برنامه های این ماه نیز با کیفیت هر چه بیشتر در جای جای میهن اسلامی برگزار شود.


اشاره به هفته خانواده و تسهیل امر مقدس ازدواج، قافله سالاری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دنباله رویی همه مسلمانان از قرآن کریم از دیگر محورهای خطبه های این هفته شهر اراک بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 84199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha