اعلام فراخوان ملی تئاتر خیابانی رضوی در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

فراخوان ویژه برنامه ملی تئاتر خیابانی رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) امروز در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فراخوان ویژه برنامه ملی تئاتر خیابانی رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) امروز (شنبه ۲۰ مهر) در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

 

ویژه ‌برنامه تئاتر خیابانی رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حمایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان برگزار می شود.

 

ترویج فرهنگ رضوی با محوریت اقتصاد درون‌زا، توسعه فعالیت های هنری و مذهبی، بهره گیری از تئاتر خیابانی به منظور معرفی سیره خاندان رسالت، شناسایی آثار برتر اجرا شده، معرفی استعدادهای نو در تئاتر خیابانی، تجلیل از هنرمندان متعهد و ارزشی و نیز توجه به فرهنگ دینی و اعتقادات اقوام با محوریت امام رضا (ع) از اهداف برگزاری ویژه ‌برنامه تئاتر خیابانی رضوی است.

 

نمایش روحیه کار و تولید کالای ایرانی با محوریت فرهنگ رضوی، نمایش کسب و کار حلال با محوریت زیارت امام هشتم، نمایش و ترویج گردشگری مذهبی ارزان و اقتصاد محور، نمایش و ترویج اقتصاد اسلامی با محوریت تاریخ و سیره رضوی و نمایش جلوه های فرهنگ رضوی در آداب و رسوم بومی و ملی ایرانیان از جمله محورهای ویژه ‌برنامه تئاتر خیابانی رضوی است.

 

در این ویژه‌برنامه فقط آثار خیابانی اجرا شده که سال های ۸۸ تا ۹۸ به عنوان اجرای برتر معرفی شده‌اند می‌توانند شرکت کنند.

 

گروه‌های متقاضی حضور باید فیلم آثار نمایشی خود را با کیفیت HD یا FUL HD بر روی سه لوح فشرده dvd تا تاریخ ۳۰ مهرماه جاری به دبیرخانه ویژه‌برنامه ارسال کنند.

 

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند با آدرس اینترنتی jonobkerman.shamstoos.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 842276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha