اجرای آموزش های تخصصی اعضای کانون های مساجد با مشارکت آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: آموزش های تخصصی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان که به منظور انعقاد تفاهم نامه در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، گفت: تفاهم نامه همکاری ستاد کانون مساجد با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای توسعه و همکاری ۲ جانبه منعقد شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: اجرای آموزش های تخصصی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با مشارکت آموزش فنی و حرفه ای استان از اهداف انعقاد تفاهم نامه با آموزش فنی و حرفه ای است.

 

وی ابراز کرد: توانمند سازی و استعداد یابی از دیگر اهداف انعقاد تفاهم نامه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری، مشاوره و هدایت شغلی، اجرای دورهای آموزشی مطابق نیاز و استاندارهای فنی و حرفه ای، اخذ آزمون از متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی استاندارد، تهیه تجهیزات مورد نیاز آموزش به مکان آموزش و نظارت بر اجرای دوره های آموزشی را از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این تفاهم نامه عنوان کرد.

 

وی گفت: همکاری در تامین تجهیزات، همکاری در تولید محتوا و اجرای دوره، همکاری در برنامه ریزی کلاس های آموزشی و همکاری در نظارت بر اجرای تعهدات و ارائه گزارش به مقام مسئول از تعهدات مشترک ستاد کانون های مساجد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این تفاهم نامه است.

 

س

 

س

 

کد خبر 843139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha