مجلس گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قاضی برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی ۱۲ آبان در مسجد مقبره تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «رسول برگی» عصر امروز(۲۲ مهر) در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب، آیت الله قاضی طباطبایی اظهار داشت: مراسم ۱۳ آبان امسال باید با سال های گذشته تفاوت داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: تفاوت مراسم موجب می شود تا در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای تاثیرگذار باشد؛ چراکه دشمنان در مقابل ایران اسلامی صف کشیده اند و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم مهم است.

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی و تجمع ۱۳ آبان امسال نیز در پیاده راه ارک تبریز از ساعت 9:30 تا 11 صبح برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم نماینده ولی فقیه در استان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم خواهد بود.

حجت الاسلام برگی از همه نهادهای استان خواست تا با ایجاد امکانات و تجهیزات لازم در برگزاری مراسم ۱۳ آبان امسال تلاش کنند و گفت: توطئه ها و تحرکات دشمنان سال به سال متفاوت تر است و باید تجمعات و راهپیمایی‌های ما نیز عظیم تر و بهتر از سال های گذشته برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهید محراب آیت الله قاضی را گرامی داشت و گفت: شهید آیت الله قاضی، خمینی آذربایجان است و آثار و برکات این عالم شهید تا به امروز در کشور ما نمایان بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: مراسم سالروز شهادت آیت الله شهید قاضی طباطبایی 12 آبان از ساعت 10 تا 12 ظهر در مسجد مقبره تبریز برگزار می‌شود و سخنران این مراسم آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان است.

کد خبر 843433

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha