اراده همگانی در مبارزه با فساد ایجاد شود

حجت الاسلام شعبانی عصر انقلاب اسلامی را مبارزه با فساد دانست و گفت: مبارزه با فساد، مبارزه با باند بازی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «حسن شعبانی» امشب(۲۳مهر) در جمع عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع)، لازمه پیروزی در مقابل استکبار را داشتن روحیه ایستادگی و مقاومت دانست و اظهار داشت: مقاومتی که پشتوانه آن، فکر و اندیشه باشد، حاصلش پیروزی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: لجاجت جدا از مقاومت است، مقاومت یعنی ایستادگی به همراه تدبیر، برنامه و فکر، آنچه که لجاجت خوانده می‌شود؛ بدین گونه است در پس آن هیچ‌گونه فکر و اندیشه‌ای وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اصلی‌ترین مسأله و دغدغه مردم را اقتصاد دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی؛ اقتصادی درون‌زا است که می‌تواند مانع از خللی شود که سرمایه را به باد می‌دهد.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروزه هر تولید کننده به‌عنوان یک رزمنده است، افزود: امروزه افرادی که می‌توانند شغلی ایجاد کنند یاری دهنده جبهه اقتصاد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در حوزه فرهنگ مصرف کننده کوتاهی شده است، افزود: همه قبول داریم که ما ملتی گرفتار اسراف هستیم، به خصوص در بحث انرژی بیش از حد مصرف می‌کنیم.

وی همچنین مبارزه با فساد را لازمه تعالی اقتصاد کشور دانست و افزود: اگر نتوانیم در جامعه با فساد مبارزه کنیم، بحث اقتصاد به جایی نمی‌رسد. اگر همت ما در مبارزه با فساد، جدی نباشد بحث اقتصاد نهادینه نمی‌شود.

شعبانی عصر انقلاب اسلامی را مبارزه با فساد دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، مبارزه با باند بازی ها است. کشور از لحاظ منابع و معادن کمبودی ندارد، اما مسأله این است که باید اراده‌ همگانی وجود داشته باشد تا فساد را ریشه کن و مقابل آن ایستادگی کند.

کد خبر 843824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha