ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

ملک‌پور گفت: این نهاد در شش‌ ماهه نخست امسال، تعداد یک هزار و ۴۰۹ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان استان ایجاد کرده است.

«علی ملک‌پور» امروز (پنجشنبه ۲۵ مهر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: کمک به خودکفایی مددجویان از اهداف فراهم کردن فرصت های شغلی برای مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد در روستاها نیز در این فرصت های شغلی سهم بالایی دارند افزود: بیش از ۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

 

وی بابیان اینکه تسهیلات مطلوبی برای مددجویان استان برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است ابراز کرد: ۳۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اختصاص داده شده است.

 

ملک‌پور گفت: اختصاص تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد کمک بزرگی برای ایجاد فرصت شغلی به این عزیزان می کند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه با آموزش فنی حرفه ای مددجویان زیادی آموزش های شغلی زیادی را آموزش دیده اند افزود: بیش از ۹۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شش‌ ماهه نخست امسال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

 

کد خبر 844258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha