الگو گیری از سیره فردی و اجتماعی اهل بیت(ع) دستور کار همگان باشد

حجت الاسلام جباری گفت: الگو گیری سیره مدیریتی و زندگی فردی و اجتماعی رسول اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و ظهارت در دستور کار آحاد مردم جامعه قرار گیرد.

حجت الاسلام « سید عربعلی جباری» امروز یکشنبه ( 5 آبان ماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: مطالعه زندگی ائمه اطهار(ع) همه ما را با چگونگی زندگی اسلامی آشنا می کند و موجب می شود تا باالگو برداری از این بزرگواران، سبک زندگی اسلامی و دینی را در زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده کنیم.

 

امام جمعه بهشهر اظهار کرد: آنچه امروز بیش از همیشه به آن محتاج هستیم، صداقت و امانت داری است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

 

وی با بیان اینکه مردم ما دلداده اهل بیت(علیهم السلام) هستند، یادآور شد: قدرت اسلام در همایش عظیم وحدت آفرین اربعین در کربلا به وضوح در دنیا به نمایش درآمد و باید این قدرت حفط شود.

 

امام جمعه بهشهر گفت: راه، روش وسیره زندگانی ائمه معصومین(علیهم السلام) باید در دستور کار همگان باشد تا سعادت نصیب حالمان شود.

 

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی و پرهیز از اختلاف در جامعه اسلامی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود و با حرکت حول محور رهبری از تفرقه و اختلاف دوری شود.

کد خبر 847171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha