ربیع، ماه شادی اهل بیت(ع) است/لزوم تظاهر به شادی موالید در هیئات مذهبی

«سید حسین حسینی» ماه ربیع الاول را ایام شادی و سرور اهل بیت(ع) دانست و گفت: عاشقان اهل بیت(ع) بایستی همان گونه که در ایام سوگواری اهل بیت ارادت خود را به آنان نشان می دهند، در ایام شادی اهل بیت(ع) هم نشانه های این شادمانی را در سطح شهر بروز دهند.

«سید حسین حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، گفت:  بهار ماه‏ ها، ربیع الاول است و این ماه، ایام شادی و سرور اهل بیت(ع) است.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل با تقدیر از هیئات مذهبی در برپایی عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: شهرستان آران و بیدگل از صدر اسلام مأمن و پناهگاه خاندان اهل بیت(ع) بوده و وجود  ۴۲ بقعه متبرکه امامزادگان گواهی بر میزبانی و ولایت مداری مردم این منطقه  است.


حسینی افزود:  همه ساله در ایام محرم و صفر شهرستان آران و بیدگل حسینیه اهل بیت(ع) می شود و این شور و شعور حسینی مردم این شهرستان در سطح کشور کم نظیر است، لذا عاشقان اهل بیت(ع) بایستی همان گونه که در ایام سوگواری اهل بیت ارادت خود را به آنان نشان می دهند، در ایام شادی و سرور اهل بیت(ع) هم نشانه های این شادمانی را در سطح شهر بروز و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورند.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به مناسبت های مهم ماه ربیع بیان داشت: سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)، خاص ترین رویداد در این ماه محسوب شده و آغاز امامت حضرت حجت(عج) و ولادت امام صادق(ع) از دیگر مناسبت هایی است که در این ماه به بهترین شکل ممکن باید گرامی داشته شود.

 


حسینی بر تظاهر شادی موالید اهل بیت(ع) در هیئت‌های مذهبی در این ایام تاکید کرد و گفت: هیئات مذهبی همچون محرم و صفر که به بهترین شکل در عزای سید و سالار شهیدان سوگواری کردند و بیرق عزا برافراشتند، در ماه شادی اهل بیت(ع) هم معابر و سردرب حسینیه ها را آذین بندی کرده و جلوه های شادی اهل بیت(ع) را به نمایش بگذارند.

کد خبر 848623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha