نیاز فرهنگی جامعه گسترده و متنوع است

حجت الاسلام تقی زاده گفت: امروزه نیاز فرهنگی جامعه به قدری متنوع می‌باشد که اگر ده‌ها تشکل فرهنگی با هم، تمام وقت حرکت کنند باز هم نیازمند تلاش و کوشش هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» امروز در جمع مسؤولان انجمن های اسلامی کارخانجات استان اظهار داشت: ظرفیتی که به واسطه انقلاب اسلامی و برکت جمهوری اسلامی برای تبلیغ معارف اسلامی و مکتب تشیع فراهم شده‌، کم نظیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: با بررسی انجام گرفته در خصوص ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به این نتیجه می‌توان رسید که قانون با دستی باز برای سازمان تبلیغات اسلامی، ساختار تعریف کرده است.

وی ادامه داد: حضور سازمان تبلیغات در ادارات، کارخانجات، مراکز درمانی، بانک‌ها، هیأت، مساجد و مراکز قرآنی به چشم می‌خورد و این را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای افرادی دانست که معتقدند ایجاد ساختار در هر نظامی مشکل است.

شعبانی افزود: امروزه نیاز فرهنگی جامعه به قدری متنوع می‌باشد که اگر ده‌ها تشکل فرهنگی با هم، تمام وقت حرکت کنند باز هم نیازمند تلاش و کوشش هستیم.

وی نفوذ را بحثی پیچیده دانست که دشمن در حال پیاده سازی آن است، گفت: کشاورزی، از جمله نقاط اقتصادی در کشور است که دشمن با مطرح کردن اینکه آب هست؛ اما کم است، در صدد شد تا به مردم نابودی سفره‌های زیرزمینی و اینکه کشاورزی برای شما صرفه اقتصادی ندارد را بقبولاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: باید علم و آگاهی را افزایش و مسائل را در مجموعه‌های خود افزایش دهیم که در این راستا باید تمام انجمن‌های اسلامی و مجموعه‌های دینی، دست در دست هم دهند .

وی با توجه بر اینکه قدرت کشور به واسطه خون شهدا  بوده و با حضور و کمک آنان هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد، گفت: نفوذ، نقشه دشمن است که باید در مقابل آن، علم و آگاهی را افزایش و تبیین کرد.

شعبانی در پایان سخنان خود تاکید کرد: امروزه وظیفه ما به عنوان انجمن‌های اسلامی این است که نیاز کشور را بر تمام آحاد مردم و حتی مسؤولان بیان کنیم.

کد خبر 851930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha