نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه سیاسی انکار ناپذیر است

جهانگیری با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه سیاسی، گفت: اگر تشکل، های مدنی خوب، کارآمد و تخصصی نداشته باشیم، احزاب کارآمدی نیز نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی جهانگیری» امروز(۲۰ آبان) در هفتمین نشست تخصصی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده با اشاره به این‌که اقتصاد به سمت دانش بنیان شدن، در حال حرکت است، گفت: باید، فعالان زنان در حوزه فناوری و دانش بنیان شدن ورود پیدا کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: زنان نقش مهمی در پرورش نیروهای کارآمد و با وجدان کاری بالا ایفا می کنند.

وی ادامه داد: کسانی که دلسوز کشور هستند، از خانه و خانواده تربیت درست می یابند و این امر، نقش تربیتی مادران را نشان می دهد که فرزندانی ایثارگر برای کشور پرورش می‌دهند.

جهانگیری گفت: جامعه ای که شهروندانی آن به حقوق یکدیگر، حقوق سرمایه گذار و مراجعه کننده احترام نگذارند، توسعه، نمی یابد و این آگاهی نسبت به حقوق هم و احترام به آن باید از خانه آغاز شود.

وی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه سیاسی، افزود: اگر تشکل، های مدنی خوب، کارآمد و تخصصی نداشته باشیم، احزاب کارآمدی نیز نخواهیم داشت.

جهانگیری با تاکید بر اینکه بانوان تشکل های را جدی بگیرند، گفت: باید سازمان های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده در جامعه، افزایش باید و آنها تعداد اعضای خود را نیز افزایش دهند.

 

کد خبر 853235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha