نشست سازمان‌های مردم‌نهاد شمالغرب  در تبریز برگزار شد

هفتمین نشست تخصصی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده با حضور معاون رییس جمهوری در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «زهرا جواهریان» امروز(۲۰ آبان) در هفتمین نشست تخصصی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده در تبریز اظهار داشت: توجه به سازمان‌های مردم نهاد یکی از سیاست های اصلی معاونت امور زنان ریاست جمهوری است.

معاون امور برنامه ریزی امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تشویق جامعه به فعالیت سازمان های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت‌های آنان و ایجاد تعامل میان دولت و این سازمان از سیاست‌های اصلی امور زنان و بانوان نهاد ریاست جمهوری است. 

وی با تشریح اهداف برگزاری این نشست تخصصی در تبریز گفت: این دوره با هدف توان افزایی در حوزه مالی و طرز پروژه نویسی در قالب قوانین و مقررات برگزار می شود.

جواهریان با بیان این‌که خروجی نشست امروز باید ارایه طرح هایی باشد که قابلیت اجرا در سطح ملی داشته باشند، گفت: از تمامی طرح‌هایی که در راستای ارتقای جایگاه و نقش زنان در جامعه باشد، حمایت می کنیم.

همچنین مدیرکل امور بانوان در استانداری آذربایجان شرقی در این نشست گفت: در این نشست ۱۸۰ سازمان مردم نهاد(سمن) فعال در زمینه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال زایی کسب و کار زنان و محیط زیست، توانمندسازی جوامع محلی، مدیریت بحران و تاب آوری اجتماعی آموزش می بینند و تبادل نظر و تجربه می کنند.

«رقیه صادق زاده» افزود: این نشست با حضور سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به مدت ۴ روز برگزار می شود.

کد خبر 853130

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha