تحویل ۷۵ مدرسه خیرساز آذربایجان شرقی تا پایان امسال

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی گفت: ۷۵ مدرسه خیر ساز تا پایان امسال به آموزش و پرورش تحویل داده خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «مناف کسائی» امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز روستای خواجه غور بخش مرکزی هشترود اظهار داشت: هم اکنون 150 مدرسه توسط خیران در استان در حال احداث هستند.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به مساحت های مختلف این مدارس هر خیر بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای هر مدرسه هزینه می کند.

کسائی گفت: از اول امسال تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال به همت خیران در مدرسه ساز در جشنواره های تکریم از خیرین مدرسه ساز کشور جمع آوری شده است.

همچنین «بهمن اقدمی» مدیر آموزش و پرورش هشترود گفت: متاسفانه از 159 مدرسه این شهرستان بیش از 60 مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی دارند. در حال حاضر 15 طرح مدرسه سازی خیران در این شهرستان در حال احداث است.

گفتنی است، امروز در این مراسم مدرسه امام صادق(ع) روستای خواجه غور هشترود با 3 کلاس درس به همت خیر مدرسه ساز علی عسگریان دماوندی با 150 متر زیر بنا و هزینه ای افزون بر 3میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر 853773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha