حضور نماینده رهبری در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در هلال احمر به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، با خانواده های مصیبت‌دیده دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام معزی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر امروز(۲۱ آبان) به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، با خانواده های مصیبت‌دیده دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در جمع زلزله‌زدگان گفت: سفر بنده به این مناطق با هدف رساندن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مردم مصیبت دیده از زلزله و همچنین بررسی روند آوار برداری و بازسازی مناطق آسیب دیده صورت گرفته است.

معزی افزود: مردم تسریع در روند خاک برداری و آوار برداری را خواستار هستند و مسئولان باید با سرعت بیشتری کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده از زلزله را به پایان برسانند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر ادامه داد: ان شاءلله مردم با صبر و تحمل و مسئولان با سرعت عمل بیشتر مشکلات ایجاد شده از زلزله را رفع کنند.

گفتنی است، زلزله‌ای به بزرگی 5.9 دهم ریشتر ساعت 2 و 17 دقیقه بامداد جمعه 17 آبان حوالی شهر ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند که به دلیل شدت این زمین لرزه تمامی شهرها و بخش های استان تحت تاثیر قرار گرفت.

کد خبر 853757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha