شرکت ۹۶ گردان بیت المقدس و کوثر در رزمایش الی بیت‌المقدس

رزمایش الی بیت‌المقدس با هدف ارتقای توان دفاعی و حفظ توان رزمی با شرکت ۹۶ گردان بیت المقدس و کوثر در ۲۳ نقطه از آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلی زاده» عصر امروز(۱۹ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با هدف ارتقای توان دفاعی و حفظ توان رزمی با شرکت 96 گردان بیت المقدس و کوثر در 23 نقطه از استان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: رزمایش گردان های بیت المقدس نماد قدرت بازدارندگی بسیج در برابر زورگویی دشمنان است. این رزمایش ها ادامه راه شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا است.

وی با بیان این‌که حضور بسیجیان در رزمایش ها قدردانی از شهداست، گفت: بسیج افتخار می کند در کنار دیگر نیروهای مسلح برای تامین امنیت کشور نقش آفرینی می کند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که رزمایش گردان های بیت المقدس در تبریز با شرکت هفت گردان بیت المقدس و کوثر در منطقه عمومی خاصبان برگزار شد، افزود: رزمایش با موفقیت در تمامی شهرستان های استان به پایان رسید.

به گفته سردار عباسقلی زاده؛ بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش، آمادگی خود را برای دفاع از کوی برزن، هلی برن، ضد هلی برن، عملیات های تاکتیکی و امداد و نجات به نمایش گذاشتند.

کد خبر 852649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha