اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای صندوق اعتباری هنر لرستان

مدیرکل ارشاد لرستان از اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به اعضای صندوق اعتباری هنر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد و به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احمدحسین فتایی افزود:  با تلاش‌های معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مبلغ دویست و پنجاه میلیون تومان تسهیلات برای اصحاب فرهنگ و هنر استان به تصویب رسید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه با بازپرداخت بلندمدت خواهد بود که بنا‌بر ترتیب درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه صندوق اعتباری هنر به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به موافقت اداره‌کل املاک تملیکی استان در راستای فروش اقلام تخصصی خبرنگاری به اصحاب رسانه استان، گفت: در پی درخواست خبرنگاران در جلسات قبلی شورا و با پیگیری‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل املاک تملیکی لرستان، آمادگی خود را برای فروش تعدادی گوشی تلفن همراه با قیمت مناسب و پایین‌تر از نرخ بازار به اصحاب رسانه اعلام کرده است.

 

فتایی اظهار کرد: در آینده نزدیک و در نشستی با حضور معاون استاندار و ریاست شورای اطلاع‌رسانی لرستان، نحوه فروش این اقلام طراحی و اعلام خواهد شد تا متقاضیان بتوانند در خصوص خرید این اقلام اقدام کنند.

کد خبر 855354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha