فعالیت ۶۳۰ ناوگان مسافربری بنزین سوز در سطح گلستان

میقانی گفت: ۶۳۰ ناوگان مسافربر بین شهری بنزین سوز در سطح استان فعالیت می کنند و برای این افراد سهمیه ۷۵۰ لیتری در نظر گرفته شده است که کارت سوخت ‌آنها از آذر شارژ می شود.

«مهدی میقانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در بخش برون شهری و بین شهری، ناوگان حمل نقل عمومی قالبا از نفت و گاز استفاده می کنند و بخش باری و مسافربری را تشکیل می دهند اما بخشی نیز ناوگان مسافربری که بنزین سوز هستند نیز زیرمجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فعالیت دارند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: 630 دستگاه از این ناوگان مسافربری در استان وجود دارد که کارت هوشمند ناوگان دارند و روزهای نخست که سهمیه را اعلام کردند برای این افراد 450 لیتر سهمیه منظور شده بود ولی پیمایش این عزیزان به مراتب بیشتر از دورن شهری است و با بسته تکمیلی اعلام شد ناوگان تک سوز 750 لیتر برای آنها در نظر گرفته شد.

 

میقانی متذکر شد: 20 درصد خودروهای این مسافربران دوگانه سوز هستند و از آنجایی که افزایش نرخ در بحث سی ان جی نداشتیم برای این مسافربران مشکلی به وجود نمی آورد.

 

وی تاکید کرد: 750 لیتر سوخت برای این مسافربران از آذرماه شارژ می شود و با احتساب هفته پایانی آبان این سوخت در کارت آنها لحاظ خواهد شد و از این جهت نگرانی این رانندگان نداشته باشند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تاکید کرد: بر اساس پیمایش هایی که این رانندگان دارند این سوخت لحاظ می شود و لذا ظرف دو ماه آینده سامانه هایی بر این ناوگان وصل می شود و سهمیه آنها بر اساس این پیمایش لحاظ خواهد شد.

 

میقانی متذکر شد: مجری تصمیماتی هستیم که در سطح ملی گرفته می شود و در بخش حمل و نقل با مدیران و تشکل ها جلسه داشتیم و تاکید داشتیم مطلقا در بخش حمل و نقل شاهد افزایش نرخ کرایه ها نباشیم.

 

 

کد خبر 855976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha