موضع گیری رهبری  حکیمانه و نماد بصیرت و هوشیاری است

آیت الله میرعمادی با اشاره به اقدامات اخیر آشوبگران، رهنمودهای رهبری را فصل الخطاب دانست و گفت: موضع گیری رهبری بسیار حکیمانه و دور اندیش و با بصیرت بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله« سید احمد میرعمادی» امروز۱ آذر در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه در هفته اخیر دشمنان، فتنه گران وآشوبگران تلاش کردند ازاعتراض مردم نسبت به گرانی بنزین سوء استفاده کنند، افزود: متاسفانه اشرار خساراتی به اموال عمومی و دولتی از قبیل بانک ها و پمپ بنزین ها زدند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اگ-ر بخواهیم این حادثه را بررسی کنیم ابعاد و لایه های گوناگونی دارد، بیان کرد: در این حادثه آشوبگران با گرفتن دستور از دشمنان و با برنامه ریزی یه میدان آمدند.

 

وی با  اشاره به برخی اقدامات آشوبگران، افزود: به آتش کشاندن اموال دولتی و مردمی، آسیب رساندن به نیروهای خدوم نظامی، آتش زدن و غارت کردن هرگز کار مردم نیست بلکه کار اشرار و آشوب گران است.

 

اقدامات آشوبگران مطالبه به حق مردم را از بین برد

 

خطیب جمعه خرم آباد اعتراض مردم را به حق دانست و خاطرنشان کرد: آشوبگران و اخلاگران با اقدامات شرورانه خود مطالبه به حق مردم را از بین بردند.

 

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه افزایش قیمت بر افزایش قیمت کالاهای دیگر هم اثر می گذارد، بیان کرد: مردم حق دارند بگویند بنزین در شرایطی گران شده است که وضعیت حقوق  ما مناسب نیست و بر مشکلات ما افزوده شده است.

 

موضع گیری رهبری از گسترش فتنه جلوگیری کرد

 

خطیب جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به موضع گیری مقام معظم رهبری در حمایت از تصمیم سران سه قوا، گفت: این موضوع گیری فصل الخطاب شد.

 

وی با بیان اینکه موضع گیری رهبری از گسترش فتنه جلوگیری کرد، خاطرنشان کرد: موضع گیری رهبری از تصمیم سران سه قوا، از گسترش فتنه و آشوب درجامعه جلوگیری کرد.

 

آیت الله میرعمادی افزود: موضع گیری رهبری بسیار حکیمانه و دور اندیش و با بصیرت بوده است.

 

وی با بیان اینکه دشمن می خواست به بهانه افزایش قیمت بنزین بین آحاد مختلف جامعه اختلاف ایجاد کند، ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، وحدت مردم، منافع ملت و برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده بود.

 

موضع گیری رهبری اقدامی انقلابی بود

 امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: موضع گیری رهبری اقدامی انقلابی و فداکارانه بود، افزود:  این اقدام رهبری در این برهه از زمان باعث تثبیت نظام و انقلاب و جلوگیری از آسیب به نظام شده است

 

وی افزود: این موضع گیری در مرحله  اول دشمن، اشرار و آشوبگران را سر جای خود نشاند تا در تصمیات بعد از آن مسائل و مشکلات کشور بررسی و با برنامه ریزی در راستای رفع مشکلات تلاش شود.

 

نهادینه سازی فرهنگ بسیج و مقاومت در جامعه ضروری است

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه  با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: نهادینه سازی فرهنگ بسیج، ایثار و مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی بسیج را درخت پرثمر انقلاب دانست و افزود: بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸تشکیل شد.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به دستاوردهای گسترده بسیج در خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی، گفت: بسیجی روحیه خدمت به مردم را دارد و تبعیت از ولایت و رهبری را سرلوحه کار قرار می دهد.

 

وی با برشمردن برخی ویژگی های تفکر بسیجی، افزود: عشق به جهاد و شهادت است، جهاد فی سبیل الله ،مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، سختی ها و مشکلات بخشی از ویژگی های تفکر بسیجی است.

 

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی الهام بخش مقاومت و ایستادگی در عصر حاضر است.

 

تفکر بسیج قابلیت الگو شدن در عرصه جهانی را دارد

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت ترویج تفکر بسیجی در جامعه، افزود: تفکر بسیجی قابلیت الگو شدن جهانی را دارد.

 

وی با اشاره به الگو گیری جبهه مقاومت از تفکر بسیج، خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل «اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود کشور بیمه می شود و آسیب نمی بیند».

 

آیت الله میرعمادی  تفکربسیجی  را حلال مشکلات و ضامن پیشرفت و تعالی کشور  دانست و اظهار کرد: هرکجا بن بستی وجود دارد تفکر بسیجی راهگشاست.

کد خبر 858017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha