200شورای امر به معروف و نهی از منکر در یزد تشکیل می شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ماموریت بسیج در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، اظهارداشت: تا پایان سال جاری بیش از200 شورای امربه معروف و نهی از منکر در استان راه اندازی می شود.

سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ظرایف و پیچیدگی های امر به معروف و نهی از منکر به خبرنگار شبستان گفت: تا کنون شورای امر به معروف و نهی از منکر در بیش از 110 پایگاه مقاومت بسیج محلات راه اندازی شده که این میزان تا پایان سال جاری به 200 شورا افزایش می یابد.

وی ادامه داد: در هر پایگاه مقاومت بسیج یک شورای امر به معروف و نهی از منکر شامل امام جماعت مسجد، معتمدین محلی و چندتن از بسیجیان تشکیل می شود که به صورت محرمانه نهی از منکر و به صورت آشکار امر به معروف می کنند.

فتوحی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر ظریف و حساس است تاکیدکرد: راه اندازی شوارهای امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای سال جاری آغاز شده است.


وی ادامه داد: در گذشته قرارگاه ثارالله وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را برعهده داشت که در شرایط کنونی به دلیل شناخت بیشتر پایگاه های مقاومت با شرابط محله به شوراهای امر به معروف ونهی از منکر تغییر یافته و وظایف قرارگاه ثارلله به نیروی انتظامی واگذار شده است.


فتوحی همچنین با اشاره به نقش پررنگ بسیج سازندگی در نقاط محروم خاطرنشان کرد: حضور بسج سازندگی با هدف کمک به دولت صورت می گیرد و در مکان هائی حضور می یابد که حضور سایر بخش ها مقرون به صرفه نباشد.

فرماده سپاه الغدیر یزد در پایان بیان کرد: بسیج سازندگی با حضور در نقاط محروم نقش پررنگی در فعالیت های فرهنگی، مساجد و امور فرهنگی آن منطقه در کنار راهسازی و سایرفعالیت های عمرانی دارد.

پایان پیام/

 

کد خبر 86107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha