مبارزه همه جانبه با فساد؛ سیاست راهبردی قوه قضائیه/۳۰ درصد پرونده ها مربوط به اختلاف ملکی است

ذبیح الله خدائیان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد از پرونده های قضایی بر سر اختلافات ملکی است، گفت: اجرای طرح رفع تداخلات و «کاداستر اراضی» تا حدود زیادی اختلافات ملکی و مشکلات اسناد اراضی را برطرف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «ذبیح الله خدائیان» در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل گفت: مبارزه همه جانبه با فساد و ریشه کن کردن آن در هر سطحی از سیاست های راهبردی قوه قضائیه است و در این راه هیچ ملاحظه و اغماضی وجود ندارد.

 

معاون قوه قضائیه افزود: مبارزه با فساد با قاطعيت تمام، مطالبه جدي همه مردم است و برای ریشه کنی آن باید همه در این مبارزه دخیل شوند.

 

 

خدائیان شناسایی و رفع معضلات قضایی را مهم ترین هدف سفرهای استانی رئیس و معاونان دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: بررسی مسائل قضائی و اداری با حضور در شهرستان ها و در بین مردم تسهیل می شود.

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر اجرای طرح رفع تداخلات و «کاداستر اراضی» تأکید کرد و گفت: در حال حاضر  ۳۰ درصد از پرونده های قضایی را اختلافات ملکی تشکیل می دهد که با اجرای این طرح، تا حدود زیادی اختلافات ملکی و مشکلات اسناد اراضی برطرف و تکلیف ملک های فاقد سند مشخص می شود.

 

خدائیان امنیت را لازمه جامعه پویا دانست وافزود: شورهای تامین شهرستان ها باید ضمن شناسایی عوامل برهم زننده امنیت، با کار فرهنگی و اقدام به موقع مخاطرات امنیتی را از بین ببرند./

کد خبر 863715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha