۲۰ نخبه علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی تقدیر شدند

طی برگزاری جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی از ۲۰ نخبه علمی و پژوهشی نیروهای مسلح با حضور سردار قدیانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی امروز چهارشنبه (۲۷ آذر) با حضور سردار قدیانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در سالن غدیر بیرجند برگزار شد.

 

سرهنگ «عباس خسروی» دبیر جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی در این مراسم به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: تقویت همدلی و همکاری بیشتر بین نیروهای مسلح در مباحث دانش و پژوهش، تقدیر از فعالان عرصه دانش و پژوهش، رونمایی از چند عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت و به نمایش گذاشتن محصولات پژوهشی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره در خراسان جنوبی محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح یکی از برنامه‌های محوری هفته پژوهش در استان محسوب می شود، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر روی پژوهش تاکید دارند و اگر به آن جدی توجه نکنیم قطعا با بحث هایی همچون وابستگی به منابع علمی خارجی و عدم استفاده از منابع علمی کشور مواجه می شویم.

 

دبیر جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای خراسان جنوبی از چند سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: کلیه یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دقاع مقدس و مرزبانی خراسان جنوبی از اعضای این شورا هستند و در آن حضور می یابند.

 

در پایان این مراسم از ۲۰ نخبه علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با حضور سردار قدیانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 869529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha