استعدادپروری، مهمترین چشم انداز کانون مساجد بشری

سواری گفت: کانون فرهنگی بشری با برگزاری اردوها و دوره های مختلف در جهت کشف استعدادهای گوناگون تلاش می کند که با توجه به چشم انداز این کانون استعدادپروری یکی از مهمترین اهداف این کانون فرهنگی است.

«علی سواری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی بشری با برگزاری اردوها و دوره های مختلف در جهت کشف استعدادهای گوناگون تلاش می کند که با توجه به چشم انداز این کانون استعداد پروری یکی از مهمترین اهداف این کانون فرهنگی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری بشری اهواز با بیان اینکه اختلاف سلیقه میان هیئت امنا و مدیران کانون در مسجد باعث بروز وقفه ای در فعالیت های این کانون شده است افزود: این اختلاف در مراکز مختلف فعال در یک مسجد منجر به کاهش اعضای یک کانون فرهنگی می شود.

 

وی ادامه داد: مدیران و مربیان فرهنگی در طول یک سال تلاش خود را در جهت جذب افراد نخبه به منظور پرورش این افراد قرار داده اند اما با این بروز این گونه اختلاف که سرچشمه آنها خودخواهی برخی افراد است ریزش چشمگیری در اعضا به وجود می آید.

 

سواری با اشاره به اینکه خلا فعالیت فرهنگی در استان و کلانشهر اهواز احساس می شود اضافه کرد: در صورتی که متولیان، مربیان و متخصصان پرورشی خود را درگیر اختلافات سلیقه ای کنند این خلا هیچ گاه تکمیل نمی شود و این یکی از ضعف های فعالیت های کانون های فرهنگی است.

 

وی تصریح کرد: این کانون همواره در جهت پرورش استعداهای نخبه در زمینه های اجتماعی، تحصیلی و ورزشی گام های موثری داشته است در صورتی که شامل حمایت های مسئولان هم شود نتیجه این استعدادپروری دوچندان خواهد شد.

 

کد خبر 872785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha