تشریح برنامه های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم در ایام دهه فجر

خنجوکی در تشریح برنامه های ستاد کانون های مساجد قم در ایام دهه فجر گفت: ما ده برنامه ویژه در ده مسجد شاخص در هر شب خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نخستین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه ۸دی) در محل کانون های مساجد قم برگزار شد.

 

 «مهدی خنجوکی» در این نشست در تشریح برنامه های سال گذشته کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دهه فجر عنوان کرد: از جمله برنامه های سال گذشته مسابقات کتابخوانی همراه با اهدای جوایز، جام فجر آفرینان در هفت رشته ورزشی و مسابقات نقاشی برای کودکان با موضوع شهدا و انقلاب اسلامی بوده است.

 

دبیر کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به بخش دیگری از برنامه های فرهنگی این ستاد یادآور شد: اعزام گروه های سرود و تواشیح به مساجد مناطق مختلف استان، نماز یاوران و توزیع بلیط نیم بهای استخر و سینما در راستای جذاب سازی برنامه های دهه فجر انجام شد.

 

وی تأکید کرد: برپایی نمایشگاه کتاب احکام، نماز و شهدا با تخفیف 30 تا 50 درصد، نمایشگاه عفاف و حجاب برای خواهران، مسابقات فجر آفرینان ویژه خواهرن در بوستان نرگس نیز برگزار شده است.

 

خنجوکی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تمام مباحث مطرح شده در این نشست به صورت کامل صورت جلسه شده و برای همه اعضا ارسال می‌ شود تا در جلسات آینده با آمادگی بهتری حاضر شوید و بتوانید پیشنهادهای دیگران را نیز مشاهده کرده و برنامه های خود را ارائه کنید.

 

وی با تأکید بر این که در ایام دهه فجر ده شب ده محفل در سطح مساجد مختلف استان برگزار می‌ شود، گفت: این مراسم با حضور سخنرانان برجسته کشوری همراه با برنامه های فرهنگی برگزار می‌ شود که بعضا نهادهای مختلف استان قم نیز با همکاری خوبی داشته اند.

کد خبر 873615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha