نباید نسبت به مشکلات اجتماعی بی تفاوت بود

سرهنگ رضا هدایتی در نشست با جمعی از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تیران گفت: نباید نسبت به مشکلات اجتماعی و معضلات جامعه بی تفاوت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «رضا هدایتی» شامگاه پنجشنبه(5 دیماه) در نشست با جمعی از فعالان کانون های مساجد تیران با اشاره ضرورت توجه به نیازها و چالش های اجتماعی اظهارداشت: احساس مسولیت اجتماعی موجب کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی می‌شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی تیران و کرون‌ افزود: حادثه تنها برای دیگران نیست و بی توجهی به خود مراقبتی حادثه آفرین و آسیب ساز است‌ و جامعه را با چالش هایی روبرو می کند که بسیاری از مردم دچار آسیب می شوند.

 

وی ادامه داد: خود مراقبتی و توجه به آسیب های اجتماعی موجب افزایش کارآمدی و تقویت باورهای اجتماعی می شود که افراد خود را در برابر مشکلات حفظ می کنند که در این راستا نهادهای فرهنگی از جمله کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش دارند.

 

سرهنگ هدایتی کاهش تصادفات و افزایش امنیت اجتماعی را نیازمند فعالیت های فرهنگی و تقویت باورهای اجتماعی دانست و تصریح کرد: کانون های مساجد در این راستا نقش مهمی دارند نباید نسبت به مشکلات اجتماعی و معضلات جامعه بی تفاوت بود و برای کاهش تصادفات با پلیس همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه بی توجهی به اصول ایمنی موجب بروز حادثه شده خاطرنشان کرد: کاهش این حوادث به افزایش صبر و رعایت احتیاط دارد.

کد خبر 872827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha