اعلام آمادگی فرماندار بناب برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی

فرماندار شهرستان بناب در دیدار مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی نسبت به راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، «امین رفیعی» در این دیدار بر آمادگی کامل فرمانداری برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی تاکید کرد و اظهار داشت: به دنبال توسعه فرهنگ کتابخوانی هستیم.

فرماندار شهرستان بناب در عین حال توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان را از اولویت فرمانداری بناب عنوان کرد و گفت: از هر اقدام و فعالیتی در این زمینه حمایت می کنیم.

همچنین «علی بینش» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده و متنوع کانون در شهرستان بناب، اظهار داشت: موفقیت‌های به دست آمده از سوی کودکان بنابی در جشنواره‌های استانی و کشوری دلیلی بر این ادعا است.

وی با اشاره به تعداد روستاهای شهرستان بناب اظهار امیدواری کرد، با همکاری و مشارکت فرمانداری این شهرستان به زودی شاهد آغاز به کار فعالیت‌های این مرکز سیار باشیم.

بینش با بیان این‌که فعاليت مراكز سيار مورد استقبال فراوان كودكان و نوجوانان است، افزود: اين مراكز در قالب خودروهاي ميني بوس با همه تجهيزات كتابخانه اي و آموزشي در توسعه خدمات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تاثير بسزايي دارند.

وی در ادامه توسعه کتابخانه‌های سیار را از جمله اهداف توسعه‎ای کانون پرورشی فکری استان عنوان کرد و گفت: با توجه به دسترسی نداشتن بسیاری از کودکان شهرستان ها به کتاب، قصد داریم تا با توسعه مراکز به کودکان ارائه خدمت کنیم.

همچنین در این دیدار صحرائی؛ رییس شورای اسلامی شهرستان بناب از آمادگی شورای اسلامی و شهرداری بناب برای واگذاری زمین جهت احداث مرکز شماره ۲ کانون خبر داد و با اشاره به زمین در نظر گرفته برای احداث مرکز شماره ۲ کانون بناب، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

کد خبر 873096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha